Здравейте! През първия месец от ваканцията излизах активно и присъствах на две междуобластни обучения от БМЧК, затова успях да прочета четири книги. .
- “Четирите цвята на магията” от В. Е. Шуаб.
Книгата страшно ми хареса. Останах впечатлена от начина, по който е изграден светът, както и от това, че магията е представена като нещо живо и в зависимост от начина, по който се използва, тя може да бъде твой приятел или враг. Оценка: 5/5.
2. “И други истории” от Георги Господинов.
Георги Господинов притежава таланта да разказва изключително увлекателно и в тази книга за пореден път се справя отлично. Оценка: 4/5.
3. “Брулени хълмове” от Емили Бронте.
Признавам, отне ми доста време да я прочета, и то не защото ми беше скучно. Напротив, беше ми страшно интересно, само че случващото се малко ме натоварваше. Книгата е доста тежичка и дори бих могла да кажа откачена. Но определено си заслужваше прочита. Оценка: 4/5.
4. “It Ends With us” от Colleen Hoover.
Аз лично бях завладяна от историята, затова и доста бързо прочетох книгата, тъй като исках да разбрера какво ще се случи с героите. Обстоятелствата и ситуациите са представени реалистично и дори информативно, като дават възможност на читателя да се постави на мястото на главната героиня и да реши как би постъпил той, защото винаги е лесно да се съди отстрани, без да се знае всъщност как стоят нещата. Оценка: 4/5.
През август смятам да наблегна на книгите от списъка за задължителна литература от училище. Разбира се, ще прочета и някоя от моя списък, но все още не мога да кажа коя ще бъде тя.
Месецът ти определено е бил успешен от страна на книги! Винаги съм искала да прочета нещо от Е. Бронте и сега сякаш ми напомни, че е време да посегна и към нейното творчество. А „Четирите цвята на магията” е просто удивителна. Искрено се радвам, че попаднах на още един почитател на историята. Оставям те с пожелания за лека и книжна седмица!
LikeLiked by 1 person
Благодаря, Габи! Лека книжна седмица и на теб! 🙂
LikeLike