February Wrap Up and March TBR

159266-hello-march-be-good

Здравейте, първо искам да ви честитя празника! Като цяло февруари месец не беше никак успешен, защото бях затрупана (отново) със задачи и събития.  През повечето време бях супер уморена, не ми се правеше нищо, затова и успях да прочета само три книги и да напиша само едно единствено ревю.

1. “Скай” от Джос Стърлинг.

Започнах книгата съвсем спонтанно, въпреки че знаех, че няма да ми хареса. Не ми поднесе нищо ново, работата със сродните души ми беше прекалено сладникава, а аз не бях в настроение за такъв тип истории. Като цяло, измъчих се, докато я четох. Оценка: 2/5.

2. “Малкият принц” от Антоан дьо Сент-Екзюпери.

Прочетох тази книга, защото ще държа изпит за сертификат по немски и за устната част мисля да направя защита по нея. Не смятам, че има нужда да казвам каквото и да е било за тази книга. С всеки следващ прочит, това съкровище ще ви изненада и ще откриете съвсем различен смисъл в него. Оценка: 5/5.

tumblr_ojc3fs8llf1u14kcuo1_12803. “Пасажер” от Александра Бракен.

“Пасажер” е книга, подходяща за всеки, който би желал да се впусне в приключение, което ще го отведе до епохи и места, за които само е мечтал. Не е нужно да харесвате исторически романи, за да харесате този, защото е фокусиран върху други неща. Съчетава перфектно темата за пътуване във времето, романтика и развитие на героите. Притежава интересен сюжет, който бихте оценили, само ако не се откажете от бавното начало. Оценка: 4/5. Ревю – Тук.

Ще взема да добавя и “Империя на бури” от Сара Дж. Маас, която свърших преди броени минути и все още не мога се отърся от плот туиста накрая. Книгата е страхотно продължение на така обичаната история, което поднася още епични битки, завързва нови съюзничества, а също и подтиква нови любовни трепети. Оценка: 5/5. Ревю – скоро.

През месец март смятам да прочета”Смъртни белези” от Вероника Рот, “Нивганощ” от Джей Кристоф (ако от Егмонт я публикуват) и “It Ends with us” by Colleen Hoover. Не си възлагам голям брой книги, защото знам, че отново няма да имам време за четене и ревюиране.

Желая ви приятно прекарване на празника!

Leave a comment