May, June Wrap up and July TBR + защо отсъствах цял месец?

tumblr_m6gsscsR561r8d2h2o1_500

Здравейте, завърнах се! Отсъствах месец и нещо, за което и се извинявам. Десети клас е може би най – натоварен от всички, а в моето училище всички учители се сещат в последния момент, че не стигат оценките и трябва да изпитват. Също имах класни и изходни, трябваше да правя контурни карти и практически задачи през нощите, защото господинът е казал на другите класове да ги правят още от началото на втория срок, докато на нас точно две седмици преди срока за предаване. Заради училището и други фактори нямах желание нито да чета, нито да пиша в блога. Но вече съм във ваканция и съм решена да продължа.  Мислех да се включа и в БКМ (Български книжен маратон), но другата седмица  ще съм страшно заета и няма да успея. За тези, които не са запознати какво точно представлява маратонът, ще оставя линк към публикацията на Деси, в която ще намерите информация – Тук. 

През месец май съм прочела точно две книги:

  1. “Кралска клетка” от Виктория Айвярд. 

 “Алена кралица” моментално се превърна в една от любимите ми, но втората книга страшно ме разочарова. Реших да дам шанс на третата и останах много доволна. В нея историята се разви сравнително динамично, имаше напрегнати моменти, краят предложи обрат на историята, който обаче аз успях да предвидя. Това не развали удовлетворението, което третата книга ми донесе. Оценка: 4/5. Ревю – скоро.

2.  P.S. I Still Love You by Jenny Han. 

Това е втората книга от трилогията To All the Boys I’ve Loved Before. Първата книга страшно ми хареса, но втората ме разочарова. Двамата главни герои се държаха страшно детински, не си вярваха достатъчно, а и други фактори влияеха върху връзката им. Накратко, незначителните драми ми дойдоха малко в повече. Оценка: 3/5.

През месец юни, единствената книга, която прочетох, е “Нивганощ” от Джей Кристоф. Признавам, хареса ми. Авторът пише увлекателно, използва много оригинални сравнения и изрази, преплел е умело митология и сюжет, с което ме спечели. Оценка: 4/5. Ревю – Тук.

В момента чета “Четирите цвята на магията” и много ми харесва. Въпреки че съм във ваканция, месец юли ще бъде доста натоварен за мен, тъй като съм доброволка в БЧК и сме подготвили доста обучения и дейности. Все пак ще се опитам да прочета “Сърца за разбиване” от Али Новак, тъй като от Ибис ми я изпратиха преди известно време. Ще добавя към списъка и “Георги Господинов и други истории”, “Въздействие” от Джейн Остин и може би “Сол при солта” от Рута Сепетис.

Leave a Reply

