The Aesthetically Pleasing Book Tag

tumblr_olynhwWUee1w3diczo1_500

Огромни благодарности на Теди за поканата да направя този таг!

1. Най-добрата цветова комбинация на корица.

“Нощният цирк” от Ерин Моргенстърн. Падам си по по – семплите цветове, затова и смятам, че комбинацията между черно, бяло и червено е върхът.

2. Най-хубава типография/шрифт на корица.

Шрифтът на “Всичко, всичко” от Никола Юн много ми харесва. 

1

3. Най-хубавата семпла корица.

“Къде си, Аляска?” от Джон Грийн. Страшно ми допада как на черен фон е поставен пушекът и как чрез него е представена главната идея на книгата.

4. Най-хубавите последни страници.

Ако става дума за илюстрация на последната страница, то ще кажа  тази на “Аркадия” от Иън Пиърс, защото не съм попадала на друга книга, която да има такава.

5. Най-хубавата карта.

Не съм чела поредицата “The Remnant Chronicles” от Mary E. Pearson, но съм виждала картата и мога да кажа, че останах очарована от нея .

kissofdeceptionmap

6. Най-хубавите открити твърди корици.

Пак тази на “Аркадия”. Самата корица представя част от цялата картина, която можете да откриете на първата и последната страница. Според мен е направено много оригинално.

7. Най-хубавата задна корица.

 Като цяло всички задни корици на книгите от поредицата “Стъкленият трон” са страшно красиви, но тази на “Империя на бури” ме остави без думи.

adski-ustrojstva-kniga-2-princ-s-chasovnikov-mehanizym-stranici-ot-tazi-kniga8. Най-добрите хедъри на глави.

Тези на книгите от трилогията “Адски устройства”.  Преди всяка глава е сложено ангелче и задължително има някакъв цитат, свързан с новата глава. Самият хедър привлича интереса и подтиква читателя да продължи да чете.

9. Най-добрите илюстрации.

Първата книга с илюстрации, която ми дойде на ум, е “Малкият принц”, затова и ще кажа нея. Самите илюстрации може да не са перфектни, но поне са създадени от автора, което отличава книжката от останалите.

10. Най-хубавото гръбче.

Определено гръбчетата на новите издания на поредицата “Хари Потър”. Едва ли  има човек, който да не е влюбен в дизайна им.

11. Любимата ти корица на рафтовете ти.IMG_3495

Винтидж изданието на “Гордост и предрасъдъци”.  Щом видях, че ще издават книгата с такъв тип корица, изпаднах в някаква истерия, че трябва незабавно да си купя книгата. В крайна сметка ми я подариха и бях изключително щастлива.

2 thoughts on “The Aesthetically Pleasing Book Tag

  1. И на мен от всички книги на “Стъкленият трон”, гърбът на “Империя на бури” ми харесва най-много, самите цветове са радост за очите ми. Странно е как досега не бях забелязала шрифта на “Всичко, всичко”, а аз харесвам точно тези по-семплите, без много завъртулки. А за “Малкият принц” няма и да казвам нещо, защото като бях малка единствено илюстрациите ми правеха книгата интересна. Избрала си доста хубави и интересни книги за отговори като цяло. 🙂

    Like

Leave a Reply

