March Wrap Up and April TBR + победител от GIVEAWAY

hello-april

Здравейте! Супер много се радвам, че март месец си отиде, защото, ако трябва да съм честна, през него ми се случиха само лоши неща, чувствах се ужасно и всичко това уби желанието ми да чета и да пиша в блога. За щастие, вече съм в кондиция и предвид това, че през по – голямата част от април месец ще се почива, мога да заявя, че ще чета и пиша в блога повече. Но ето първо кои книги прочетох през март:

  1. “Този път за да ме чуеш” от Ралица Генчева.

Поръчах книжката с послание към нея с цел да я подаря на една моя приятелка за рожденния и ден.  И попадайки по – късно в моите ръце, това книжле беше “изядено” за половин час, докато карах час по немски (беше ми скучно). Авторката има талант и пише красиво, което може само да ме радва.  Оценка: 4/5.

2. “Смъртни белези” от Вероника Рот.

 “Дивергенти” е една от книгите, които ме накараха да заобичам още повече четенето, затова и сметнах, че няма да е лошо да прочета още нещо от авторката. Книгата ни пренася в Космоса и ни представя история за два враждуващи народа. Всеки от тези народи има свои традиции и обичаи,  хората са надарени с различни дарби, като тези на главните ни герои, които се предполага, че трябва да са врагове, се допълват. Следват поредица от събития, които ще учудят някои, а други – не. Книгата не е някакъв феномен, но е написана увлекателно, за което и дадох 4/5 звезди.  Ревю – скоро.

3. “Скандинавска митология” от Нийл Геймън.

Благодарение на сериала “Викинги” научих, че такава митология съществува и останах страшно впечатлена. Започнах да търся повече информация, дори да чета книги, в които се съдържат елементи от нея. Щом разбрах, че ще бъде издадена книга, в която митовете ще бъдат представени под формата на увлекателни и лесни за разбиране разкази, нямаше как да не си я закупя. И мога да потвърдя, че авторът си е свършил чудесно работата, затова не се колебайте и си я закупете! Оценка: 4/5.

През април месец със сигурност ще прочета “Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe” by Benjamin Alire Sáenz, на която с една приятелка ще направим дискусия, и “Гордост и предрасъдъци” от Джейн Остин. Имам и още няколко наум, но не съм сигурна дали ще са точно те. 

И, стигаме до обявяването на победителя в играта, която организирах по случай годишнината на блога!

uuu
 pppp
Честито, Теди! Още днес ще се свържа с теб, за да получа информацията, която ми е нужна, за да изпратя книгата! Отделно благодаря на всички, които се включиха! Това няма да е последната игра, така че може да очаквате и други в бъдеще. 🙂
Leave a Reply

