My Year in Books (2016)

 

Здравейте! Годината направо излетя и нямам търпение да дойде следващата. През тази се случиха както хубави, така и лоши неща . Надявам се 2017 – та да бъде още по – добра както за мен, така и за всички вас.

След цял месец чудене, най накрая реших април месец тази година да създам този блог. Мога да кажа, че това беше едно от най – правилните решения в живота ми, защото работата по него ми доставя истинско удоволствие. Благодарение на него се запознах и с останалите блогърки, които са страшно мили и с които мога да приказвам свободно за книги.

Откъм читателски план съм много доволна, защото първата ми цел бяха 50 книги, а накрая станаха 91, което е голямо постижение за мен. Сблъсках се предимно с хубави книги, имаше и такива, за които високите ми очаквания не бяха оправдани, а трети изобщо не успях да довърша. Включих се  и за пръв път в книжен маратон и за моя радост това беше БКМ (Българският книжен маратон).

Ето я и моята година в книги:

aaassssss

А книгите, които прочетох са:

cats

ttttttt

3

4

5

6

7

8.jpg

9

10

Е, това беше от мен за тази година. Желая ви весело посрещане на новата 2017-та година!

Leave a Reply

