Festive Christmas Book Tag

tumblr_og6kylrqqx1rzzn4po1_500

Благодаря на Мария за възможността да направя този таг.

1. Книжно семейство, с което би искала да споделиш коледната вечеря.

И аз като Мария ще кажа вътрешния кръг на Рисанд. Още от началото харесах всеки един член и усетих колко задружни и верни един на друг са. Определено бих искала да прекарам Коледа в обстановката на Двора на Нощта и с тези прекрасни персонажи.

Processed with VSCO with 4 preset2. Книжен артикул, който би искала да получиш като подарък за Коледа? 

Обожавам дрехи за книги и книгоразделители, така че това биха били перфектните книжни артикули, които бих искала да получа.

3. Герой, който би бил прекрасен коледен елф?

Марк Блекторн. Това беше първият персонаж, който ми дойде наум. Смятам, че би бил много интересен като коледен елф и че също много ще му отива. Опитайте се да си го представите.. Мисля, че доста от тези, които са прочели “Лейди Полунощ”, ще се съгласят.

4. Свържи книга с перфектната коледна песен.

Ако трябва да бъда честна, не съм чела много книги на коледна тематика. Любимата ми коледна песен е ето тази

и я свързвам с книгата, която чета, а тя е “Любовта ми подари” под редакцията на Стефани Пъркинс.

5. Книга или герой, от който или която си разочарован и изпращаш директно в списъка на непослушните? 

Съвсем наскоро прочетох втората част на трилогията “Пенрин и края на дните”, която се казва “Ангелски свят” и отново останах разочарована. Смятах, че втората книга ще ме накара да харесам трилогията, но това не стана.  Прочетох я, само защото не обичам да оставям книгите си незавършени и мога да кажа, че процесът беше доста мъчителен.

6. Книга или герой, която или който смяташ, че заслужава повече признателност и трябва да отиде в списъка на добрите? 

Много хора не харесват “Всички наши места” по простата причина, че книгата завършва зле. Аз лично страшно много я харесвам, защото показва вътрешния свят на двама нещастни тинейджъри и силата, която проявяват, въпреки всичко. Темата за самоубийството може да не е приятна, но тя все пак съществува и трябва да се разгърне. Смятам, че тази книга го прави, поднасяйки на читателя история, която трудно би забравил.

tumblr_ohqr0yacfi1sefg5mo1_12807. Червено, златно, зелено: книга, която има прекрасно коледно чувство в себе си? 

Dash and Lily’s Book of Dares. На коледна тематика е и съм попадала на страхотни цитати, затова смятам, че би донесла прекрасно коледно настроение.

8. Книга или поредица, която ти обичаш толкова много, че би искал всеки да намери под елхата, за да я прочетат и заобичат също?

“Аз съм пратеникът” от Маркъс Зюсак. Книгата е много истинска и емоционална и смятам, че би била и идеална за коледно четиво, нищо, че не се развива по Коледа.

Надявам се отговорите ми да са ви харесали. Бях една от първите тагнати да го направя, но така и не намерих време, така че нека всеки се чувства поканен да го направи.

Отново публикувам таг, за което се и извинявам. Ваканцията е вече в сила, което означава, че ще имам време да поствам, така че можете да очаквате някое ново ревю и новини за последните две седмици. 🙂

3 thoughts on “Festive Christmas Book Tag

  1. 😊😊 сега не мога да спра да си представям Марк Блекторн като коледен елф 😀😀 (съжалявам за разкъсаният коментар, но явно не ме бива с send и delete бутона)

    Like

Leave a Reply

