Малко празни приказки и Goodreads Choice Awards

blackberry-books-coffee-cute-laptop-favim-com-62879

Здравейте! Както някои от вас разбраха, няма да имам възможност да поствам всеки ден. В десети клас съм и ми е много трудно да наваксвам с уроците, пък какво остава да пиша постове. Програмата ми  е много натоварена, нямам време почти за нищо, така че не мога да кажа, че се е случило нещо кой знае какво. Дните ми протичат доста еднообразно напоследък, което не е много за хвалене. Пред седмицата се отдавам главно на учене, а през уикенда – на излизане с приятели. Ненавиждам вторникът и срядата, защото в тези дни програмата ми е направо отвратителна. Не знам кой болен мозък може да наблъска три напълно различни разказвателни предмета и  език…..  Още едно нещо, което не мога да проумея, е, как може да ми сложат осем часа в петък… Ненормална работа…Харесвам четвъртъците, защото имам възможно най – леките предмети. Първо имам физика, после два часа литература, след това технологии на немски и в този час се упражняваме за изпита за сертификат, който целия ми клас ще държи март месец 2017 -та. Пети час имам математика, в която постоянно се пускат шегички и буквално изпадам в някаква еуфория. След нея имаме физическо и тогава мога да  изпусна парата, което доста ми помага. По етика не правим нищо,  по информатика госпожата гледа да не ни товари.

Този месец ще се окаже доста динамичен и натоварен, защото контролните нямат свършване, голяма част от приятелите ми имат рождени дни и идват празници. Това значи, че ще трябва яко да уча, да тичам постоянно за подаръци и да се включвам в организацията на събития.  Дядо Коледа при мен подрани и още миналата седмица си получих подаръка, който се оказа нов телефон – IPhone 6s. Ако трябва да съм честна, знаех, че ще ми подарят точно това, защото мама ме разпитваше за айфоните и дори я хванах да търси такива в интернет. Нищо де, това не попречи на щастието, което ми донесе този подарък.

Сега е време да поговоря за Goodreads Choice Awards…  Първо ще споделя за кои книги гласувах, а след това ще обявя победителите в тези категории.

tumblr_ohrs4mt9ff1vtemdro1_500 В категория романтика гласувах за “It Ends with us” от Колийн Хувър (едва ли това ще учуди някои хора) и страшно се зарадвах, когато научих, че е спечелила. В категорията научна фантастика гласувах за “Morning Star” или третата книга от трилогията “Червеният изгрев” от Пиърс Браун. Тя също се оказа победител. В Янг адълт фентъзи и научна фантастика изборът беше най – труден, но гласувах за “Двор от мъгла и ярост” от Сара Дж. Маас. Пищях от щастие, когато разбрах, че е победител. В категорията за детски книги гласувах за “Чукът на Тор” от Рик Риърдън. Победител се оказа “Скритият оракул”, която е от същия автор и която искам да прочета, но първо ще трябва да приключа с поредиците за Пърси Джаксън, защото не искам да се спойлна.

Това беше от мен за сега! Ще се опитам да пиша по – често, споделяйки нещата, които ме интересуват и ми се случват.

Leave a Reply

