November Wrap up and December TBR

hello_december_2

Здравейте! Не мога да повярвам, че вече сме декември месец. Това значи, че поредната година е към своя край, което малко ме натъжава. Хубавото е, че един от най – светлите празници се задава, а също и ваканцията. Така че дръжте се, остава още малко!

Та, да премина към темата…. Този месец успях да прочета само четири книги и ето кои са те:

1. “По залез” от  Александра Бракен.

От една страна нямах търпение да разбера как ще се наредят нещата, от друга не исках историята да свърши. Както и в останалите две части от трилогията, отново имаме динамичен сюжет, който ме накара да прочета книгата на един дъх. Може да се каже, че на места се ядосвах, защото тайните, които главните герои криеха един от друг, ги отчуждаваха все повече и повече. За мое огромно щастие, нещата се развиха както исках и останах доволна от края, което се случва доста рядко. Хареса ми, че авторката е дала подсказка за бъдещето на героите, но цялостната картина е оставила отворена за въображението на читателя. Оценка: 5/5. Ревю – Тук.

2. “Мечът на лятото” от Рик Риърдън.

Ех, чичо Рик отново успя да ме изненада. Ако прочетете тази книга, ще се запознаете със скандинавската митология по много интересен и забавен начин. Сюжетът е оригинален, героите са страхотни, смехът е на макс. Типично в стила на Риърдън, не мислите ли? Тази книга е отново за син на бог, който преминава през редица приключения. Ако харесвате поредиците за Пърси Джаксън, то се заемайте и с тази трилогия, защото по нищо не им отстъпва. Оценка: 4/5.

Processed with VSCO with hb2 preset3. “Dreamology” by Lucy Keating.

Най – накрая се заех да прочета нещо на английски. Реших да е тази книга, защото ми се четеше нещо неангажиращо с интересна анотация. Историята е за момче и момиче, които се сънуват един друг. Главната героиня се премества в друг град и в училището, в което започва да учи, среща момчето от сънищата си. Заедно те започват да търсят отговори за това, което им се случва. Е, идеята ми хареса, героите също, само че краят ме разочарова. Очаквах някакво по – странно обяснение на нещата, както и по – сложното справяне с тях. Оценка: 3,5.

4. “Аз съм Пратеникът” от Маркъс Зюсак.

Една от най – добрите и смислени книги, които някога съм чела! Обикнах я още от първата страница, а последната ме остави трепереща и без думи. Преди това бях чела “Крадецът на книги”, която също ми хареса, и мога да кажа, че двете нямат нищо общо, но са пълни със смисъл. Та, ако още не сте я прочели, ви съветвам да го направите. Оценка: 5/5.

Processed with Snapseed.

За декември месец съм си набелязала “To All the Boys I’ve Loved Before” by Jenny Han и “Друговремец” от Диана Габалдон. Смятам през зимната ваканция да се опитам да прочета всички книги за Хари Потър, защото все още не съм го направила (shame!). Не знам дали ще успея да спазя TBR листа, но поне ще се опитам.

Виждам и, че повечето блогъри правят Blogmas, което намирам за много интересно. Аз самата няма да мога да правя дейли постове, затова едва ли ще се включа. От време на време може да споделям нещичко, но само толкова. Това, което мога да направя, е да ви пожелая един незабравим декември, изпълнен с усмивки, вкусна храна и много подаръци! 🙂

Leave a Reply

