I Am A Reader TAG

tumblr_nvk3hretNH1ugas5oo1_500.png

Огромни благодарности на Румяна за поканата да направя този интересен таг!

1. Изберете една дума, която описва това да си читател?

Първото, което ми дойде наум след като прочетох въпроса, беше “бягство”. Мисля, че това пасва перфектно на определението, което бих дала за себе си. На всеки човек му се иска понякога да избяга от проблемите и един от начините е да се потопи в напълно различен свят, където тези проблеми внезапно изчезват.

2. Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?

“Братята с лъвски сърца”. Помня, че майка ми ми я купи, когато бях на 7. След прочита и останах очарована, въпреки крехката си възраст. След нея веднага поисках още нещо за четене и така се зароди любовта ми към книгите.

tumblr_ocn0krxrfs1rge4fho1_5003. Твърда или мека корица?

Аз съм за твърдите корици. Може да правят книгата по – обемна, но поне не се мачка толкова лесно. Като човек, който мрази да вижда дори и най – малката гънка по някоя книга, смятам, че твърдите са по – добър вариант.

4. Как четенето промени същността ви?

Четенето на книги ми предостави много уроци, благодарение на които вече знам как трябва да постъпя в някои ситуации. Също, станах по – състрадателна, начетена, научих се да ценя малките неща и  хората до себе си.

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?

Това, което чета, в повечето случаи зависи от настроението, в което съм. Ако искам да се развеселя, ще посегна към някое епично фентъзи. Ако ми се чете нещо по – натоварващо, ще си помисля за някоя книга, в която присъства невъзможна любов или някакъв житейски проблем.

6. Кой беше човекът,който ви показа света на книгите? (или сами го открихте?)

Мама, мама и мама. Много нейни приятелки ми казват, че съм същата като нея, защото тя постоянно вървяла с книга в ръка.

tumblr_nuy78vbbrk1t1iifzo1_5007. Опишете идеалното си място за четене?

Представям си удобно диванче до прозореца с възглавници, до него масичка, на която да си слагам книгите, ароматната свещ и кафето (накъде без него?). В стаята искам да има огромна библиотека, украсена с коледни лампички.  (стаята на снимката също е уникална)

8. Коя книга промени начина, по който гледате на света?

Тук не бих могла да посоча само една книга, защото всяка оставя някаква следа и променя начина, по който гледам на нещата.

Leave a Reply

