The Pastry Book TAG

pastry_01-f

Благодаря на Румяна за тага!

1. Кроасан: Книга или поредица, която всички (включително и ти) обичат?

“Пърси Джаксън”! Едва ли отговорът ми ви учудва.

2. Френски макарон: Книга, която се е оказала предизвикателство, но си е струвало?

“Светлината, която не виждаме” от Антъни Доер. Книгата е доста описателна, което направи четенето и предизвикателство за мен. Въпреки това не съжалявам, че я прочетох, напротив, точно обратното. Показа ми колко жестока може да е една война и ми даде тема, над която да размишлявам.

3. Волован: Книга, която мислеше, че ще е страхотна, но ти е паднала в очите?

“Дете на пустинята”. Сигурно вече за стотен път споменавам колко разочарована останах от тази книга…

tumblr_nw7xscrxo11txa0lmo1_12804. Бутерка с шоколад: Книга, за която си мислеше, че ще е едно, а се е оказала съвсем друго?

“Ние лъжците” от Е. Локхарт. Тази книга преобърна представите ми за plot twist и ме остави разтреперана и ядосана.

5. Еклер: Книга или поредица, която не получава достатъчно внимание?

“Без Хоуп” от Колийн Хувър. Книгата е прекрасна и въпреки това не забелязвам много хора да я четат. Точно заради това Егмонт не са превели и другите книги от авторката, което много ме натъжава, защото наистина си заслужават.

6. Крокембуш: Книга или поредица, която е доста сложна?

“Игра на тронове”. В тази поредица са поместени толкова много места и герои, че човек  се обърква тотално и му трябва доста време, за да запомни всичко.

7. Наполеон: Филм или сериал, базиран на книга, които харесваш повечe.

“Аз преди теб”. За моя голяма изненада филмът успя да ме разчувства, докато книгата не. Мисля, че това се дължеше на избора на актьорите, защото двамата изиграха ролите си страхотно и като цяло ги харесвам страшно много.

8. Коломпех: Книга или поредица, чието действие се развива в различна от твоята страна?

В повечето книги, които чета, действието се развива на различно място от България, затова не бих могла да дам само един отговор.

Processed with VSCOcam with hb2 preset

9. Парено тесто: Храна от книга или поредица, която би искала да опиташ?

Определено бих искала да опитам хляба на Пийта.

Leave a Reply

