October Wrap up and November TBR

33583f430ece4bb65e26690d64876dec

Здравейте! Измина цял един месец откакто не бях писала ревю на книга, за което и много се извинявам. Работата е там, че съм десети клас, програмата ми е страшно натоварена, върша извънкласни дейности, отделно частни уроци и просто не ми остава време за четене, камо ли за ревюиране. Октомври месец беше доста неуспешен откъм читателски план, защото успях да прочета точно две книги.

Първата е “Гневът и зората” от Рене Ахдие, която за жалост не харесах толкова, колкото всички други. Сюжетът не беше нещо особено, Шахризад беше представена доста нереалистично, прекалено перфектна ми беше, че чак ме дразнеше на моменти. Това, което ми допадна, беше стилът на писане, който беше доста лек лек, но и красив. Бях и в нещо като reading slump и може би това е една от причините да не ми допадне, не знам.  Оценка: 3,5/5.

Втората е “Момичето от влака” от Паула Хоукинс. Определено имах нужда от нещо различно и тази книга се оказа точното попадение. Държеше ме през цялотовреме под напрежение, караше ме да се замислям за евентуалния престъпник, от друга страна предизвикваше и съчувствието ми към героите. Отне ми две седмици да я прочета и то не защото не ми беше интересна, напротив, беше страшно интересна, а защото просто нямах никакво време. Препоръчвам я с две ръце на тези, търсещи нещо разтърсващо и до някаква степен поучително. Оценка: 4/5.  Ревю – Тук.

tumblr_ocn0krxrfs1rge4fho1_500

Надявам се през месец новмри да имам повече време за четене. Та, книгите, които бих искала да прочета са “Аз съм пратеникът” от Маркъс Зюсак и Gone Girl by Gillian Flynn.

Leave a Reply

