NY Times by the Book Tag

12439430_824278267674374_7363301740976021742_nccccc

Благодаря на Yuli за тага!

1. Коя книга е на нощното ти шкафче?

В момента на нощното ми шкафче ме чакат ” Момичето от влака” от Паула Хоукинс, “Скай” от Джос Стърлинг, “100 – те” от Кас Морган и “Аз съм пратеникът” от Маркъс Зюсак.

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?

“Аз още броя дните” от Георги Бърдаров.

3. Ако можеше да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?

Авторката, с която изгарям от желание да се срещна, е Сара Дж. Маас. Бих искала да науча повече за живота и и бъдещите и проекти.

4. Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?

Не мисля, че някоя книга би могла да ви изненада.

5. Как организираш своята библиотека?

Подреждам книгите си по автор.

 6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?

От много време се каня да прочета някоя класика, но за съжаление, все отлагам. И да, определено се чувствам неудобно, че не се съм се докоснала до такава.

 7. Разочарование, надценена или просто лоша: Коя еtumblr_o04b4mqclg1toxqo3o1_500 книгата, която си мислил, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си довършил?

 Напоследък никоя книга, която чета, не ми допада. Може би съм изпаднала в reading slump или нещо такова. Една от тези книги е “Ангелско нашествие” от Сюзън Ий. Едва в последните 50 страници се случи нещо интересно. Не успях да открия нищо оригинално в нея и според мен  е доста надценена.

8. Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?

Влекат ме интензивните фантастики с добре изградени персонажи.

 9. Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?

“Крадецът на книги”  от Маркъс Зюсак.

10. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?

След “Момичето от влака”, която чета в момента, е ред на “Аз съм пратеникът”. Напоследък нямам никакво време за четене, камо ли пък за писане на ревюта. Другата седмица ще се реванширам, обещавам.

Оставям тага отворен за всички, които желаят да отговорят на тези интересни въпроси. 

Leave a Reply

