Top 5 Wednesday: Books That Took You the Longest to Finish (2)

books-and-coffee

Мисля, че е крайно време да продължа с публикациите от този тип. Темата за тази седмица е книги, чийто прочит ми е отнел страшно много време.

5. “Светлината, която не виждаме” от Антъни Доер.

Не ме разбирайте погрешно, книгата страшно ми хареса, но обемът и описанията малко ме поизмъчиха.

4. “Красив играч” от Кристина Лорен.

Истината е, че анотацията ме накара да очаквам една оригинална и интересна история.. Това, което всъщност получих, изобщо не ми хареса.

3. “Дете на пустинята” от Олуин Хамилтън.tumblr_o6ekayg9q11tezf1qo1_1280

В предния пост съм писала за тази книга. Та, книгата не ми предостави нищо ново и интересно, затова въпреки малкия и обем, ми отне време да я прочета.

2. “Уил Грейсън, Уил Грейсън” от Джон Грийн.

Ех, този Джон Грийн… Помня, че бях прочела “Вината в нашите звезди”, “Къде си, Аляска?” и “Хартиени градове”, които ми допаднаха. След това потърсих други негови книги и реших да ги прочета. Е, тази определено промени мнението ми за автора…

1. “Стъкленият меч” от виктория Айвярд.

След грандиозния финал на “Алена кралица” нямах търпение да разбера какво ще се случи нататък. Очаквах през цялото време да се сблъскам с динамичен сюжет, но в първите 300 страници не се случи нещо, което да ме накара да се наслаждавам на книгата. След тези 300 страници обаче развоят на събитията се засили. Зарадвах се, защото мнението ми за поредицата беше започнало да се понижава.

tumblr_o2i6o51nd11uemgt0o1_1280.jpg

Е, това беше моят топ 5 на книгите, чийто  прочит ми е отнел доста време. Ще се радвам да чуя и вашето мнение в коментарите.

One thought on “Top 5 Wednesday: Books That Took You the Longest to Finish (2)

  1. И на мен ми отне доста време да завърша “Светлината, която не виждаме” и “Стъкленият меч”. “Светлината” даже май ми докара reading slump… 😀

    Like

Leave a Reply

