September Wrap up and October TBR

october_030

Здравейте! От две седмици не съм писала пост, за което се и извинявам. През първата половина на септември бях свободна и  активна. През втората обаче  училището започна, а и в момента заедно с останалите доброволци от Българският младежки червен кръст сме в трескава подготовка за едно  много важно събитие, та не ми остана време да се занимавам с блога. В книжен план съм доволна от седемте книги, които успях да прочета. 

“Похитителят на мълнии” от Рик Риърдън.

Беше крайно време да се запозная с творчеството на този човек и останах страшно впечатлена. Книгата се чете на един дъх, пълна е със забавни моменти и прекрасни герои. Харесах начинът, по който елементи от гръцката митология са прибавени към доста смешни и съвременни ситуации. Ако искате да накарате някое дете да заобича четенето, то поредицата ” Пърси Джаксън и боговете на Олимп” е точно за вас. Оценка: 5/5

“Перфектна химия” от Симон Елкелес.

С ненатоварващият и увлекателен стил на писане, Симон Елкелес създава една романтична история, примесена със суровата реалност и съвсем реалистични проблеми. Книгата ще ви накара да се поставите в положението на двамата главни герои и ще ви остави важно послание, което  трябва да осъзнаете. Оценка: 4/5. Ревю – Тук

“Играч Първи, приготви се!” от Ърнест Клайн.tumblr_o3sl3fhezq1sofwdho1_500

Това е книга за един различен свят, в който хората се потапят, когато искат да избягат от реалността. Приключенията на главните герои са представени под формата на видео игра, което ме спечели напълно. Сцените са описани по такъв начин, че човек без проблем може да си представи играта и да бъде част от нея. В заключение ще кажа, че тази книга ми предостави едно ново и вълнуващо преживяване, което със сигурност няма да забравя. Оценка: 5/5

“Дете на пустинята” от Олуин Хамилтън.

Ами, да си призная, книгата не ми хареса. Това е една от многото творби за бунтове в  страна, управлявана от тираничен владетел. В нея нямаше никакво действие, заради което и прочетох тази малка книжка за цели четири дена. Единственото, което ме заинтригува, беше митологията, която обаче не се отличи особено от гръцката. Оценка: 3/5.

Processed with VSCO with a6 preset

“Пророчеството на гарвана” от Маги Стийвотър.

Книга със страшно много потенциал.  Харесах атмосферата, героите, мистериозността и напрежението, което ме съпътстваше през цялото време. Причините, поради които и давам четири звезди, са бавното въвеждане в сюжета и бавното запознаването с героите. Очаквам втората книга да е още по -добра и да ме накара да и дам пет звезди.

“Аз още броя дните” от Георги Бърдаров.

Дълго време се канех да прочета нещо българско и сметнах, че “Аз още броя дните” ще бъде подходяща. Това е книга за една жестока и брутална война, чийто смисъл не е много ясен. Успя да ме разчувства и да ме накара да се замисля за някои неща. Определено я препоръчвам на тези, които търсят нещо съвременно от български автор. Оценка: 5/5

“Ангелско нашествие” от Сюзън Ий.

Изчела съм страшно много положителни ревюта за тази книга, с което и очакванията ми за нея станаха високи. Само че на мен не ми хареса чак толкова… Бруталността не е от факторите за малко по – негативното ми мнение. Отново през първите 200 страници не се случи нещо кой знае колко интересно. Това беше и причината все да си намирам нещо друго за правене и да отлагам прочита на книгата. Краят и беше интересен, признавам, и точно заради него мисля да прочета продължението, което се надявам да ме накара да харесам трилогията. Оценка: 3,5.

apple-berries-book-food-favim-com-3021322

През октомври ще съм страшно заета и не знам да ли ще имам  време за четене. Все пак ако имам такова, мисля да го посветя на “Гневът и зората” от Рене Ахдие, “Момичето от влака” от Паула Хоукинс и “Аз съм Пратеникът” от Маркъс Зюсак.

Leave a Reply

