Back To School TAG

back-to-school.jpg

Благодаря на Румяна за тага. Пожелавам на всички успешна учебна година.

1. Кой клас/курс си?

Вече официално съм в 10 – и клас.

2. За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?

Вълнувам се за срещата с новите учители и някои приятели. Също март месец ще държа изпит за сертификат по немски и доста се притеснявам.

3.  Любимата част от подготовката преди училище/университет?

Честно казано, от 2 години насам изобщо не ми се занимава да пазарувам за училище. Купувам само най – необходимото и си обличам учебниците и тетрадките по най – простия начин.

4. Какво мислиш за училището и класа си/университета и групата си?

Училището ми се води най – елитното в целия град и е доста известно в България. Харесвам класа си –  възпитани, добри и прилежни са. Често правим и по някоя простотия, но съм сигурна, че при всички е така.

5. В колко часа ставаш за училище/университета?

През първите ми две години в гимназията ставах в 06:00 и започвах в 07:45. Тази започвам в 08:00 и мисля да удължа времето ми за спане и да ставам в 06:20.

6. Старателна ученичка/студентка ли си?

Опитвам се, но в повечето случаи материалът ми е много и ми идва в повече. Доста често зарязвам някой предмет и уча чак за контролно. Оценките ми са високи, но не мисля, че те трябва да определят кой колко знае.

7. Раница или дамска чанта?

Раницата е по – удобна,  дамската чанта е по – стилна. До миналата година бях с раница, вече ще съм с дамска чанта.

8. Стил на обличане в училище/университета?

Обличам се предимно с дънки, по – елегантна блуза, боти и кожено яке. Също се гримирам и си оправям косата.

9. Интересен/забавен спомен от училище/университета?

Токова са много, че не мога да избера само един.

10. Кого тагваш?

Ще очаквам отговорите на  всеки, който желае да сподели неща, свързани с училището.

Leave a Reply

