August Wrap up and September TBR

tumblr_m9olh8ZbkZ1r191sso1_500

Здравейте! За съжаление един от любимите ми месеци се изниза, с което пък идва време за един от най – омразните ми (сигурно се досещате защо го мразя ;дд). Поне отново мога да се похваля с успешен читателски месец. Успях да прочета 14 книги, а ето кои са те:

 

“Грозна любов” от Колийн Хувър.

 Това беше една от най – страхотните книги, които някога съм чела. Хувър продължава да ме очарова с прекрасния си стил на писане, сериозните ситуации и прекрасно изградените си герои. Оценка: 5/5. Ревю – Тук

“Рисунка за Айла” от Стефани Пъркинс.

Една страшно лека и приятна романтична история. Оценка: 4/5. Ревю и  на трите истории – Тук

“Основа” и “Отпор” от Дженифър Арментраут.

Последните две книги от поредицата “Лукс” бяха най – интензивни и интересни. Останах напълно доволна от развитието на историята и финала. Препоръчвам поредицата с две ръце! Оценки: 5/5.

“Престол и щурм” и “Падение и подем” от Лий Бардуго.

Ех, още една поредица, която ще ми липсва. Влюбих се в света, героите и историята като цяло. Ако още не сте прочели трилогията “Гриша”, то е време да го направите. Оценки: 5/5.

“Звезден полет” от Мелиса Ландърс.

“Звезден полет” е книга, която ще ви отведе на едно напълно непознато място и ще ви зареди с голяма доза приключение. Оценка:4/5. Ревю – Тук

“Лондон Роуд” от Саманта Йънг.

Още една романтична история, която успя да ме плени. Като цяло  първата книга “Дъблин Стрийт” ми хареса малко повече, но това няма да ме спре да прочета и останалите книги от авторката. Оценка: 4/5.

“Прикачен” от Рейнбоу Роуъл.

Рейнбоу Роуъл отново ме зарадва с поредната си лека и забавна книга. Някои хора биха определили историята в “Прикачен” странна, може би дори абсурдна, но не и аз. Прочела съм всички издадени на български творения на авторката и с всяка следваща нейна книга, любовта ми към нея нараства. Тя е писател, който създава наистина интересни персонажи и ги изправя пред някаква странна или трудна ситуация. Оценка: 4/5. Ревю – Тук

“Ангелска кръв” от Налини Синг.

Реших да прочета книгата, точно преди да издадат втората. Авторката е иградила един интересен паранормален свят, където Архангелите властват над всичко, вампирите се създават от тях, а хората се възприемат като играчки, които лесно се прекършват. Оценка: 4/5.

“Можеш ли да пазих тайна?” от Софи Кинсела.

Отдавна бях хвърлила око на тази книга и щом видях, че е преведена на български (при това  от доста отдавна), веднага се залових с нея. Книгата представя една романтична история, която се заражда от една много неловка ситуация. Искрено се забавлявах, докато четох книгата. Перфектна е за разпускане след тежък ден или след някоя по – емоционална книга. Оценка: 4/5.

“Никога, Никога: Част 1,2,3″ от Колийн Хувър и Тарин Фишър.

История с ужасно много потенциал. Краят и обаче страшно ме разочарова. Оценка на трилогията: 3,5/5.tumblr_nor0g5y9Dz1u4bb64o1_500

През септември смятам да прочета поне първите две книги от поредицата “Пърси Джаксън” от Рик Риърдън (да знам, но по – добре късно, отколкото никога, нали?), “Дете на пустинята” от Олуин Хамилтън, “Играч първи, приготви се”от  Ърнест Клайн, “Пророчеството на гарвана” от Маги Стийвотър.

8 thoughts on “August Wrap up and September TBR

  1. Напълно си права за Пърси, дано да ти хареса. Много успешен месец, част от заглавията влизат и в моят списък .Радвам се да видя колко хора са харесали Грозна любов, но и аз останах малко разочарована от края на Никога, никога. 😉 ^^

    Like

  2. Прочела си страхотни книги 🙂 Основа и Отпор наистина бяха страхотен завършек на поредицата , а относно Лондон роуд и всички останали книги – страхотни са и ,ако първите две ти харесват със сигурност и останалите ще ти допаднат 🙂 Успех с читателския план за Септември 🙂

    Like

  3. Еехаа, колко книги си прочела! И всичките добри. Дано “Пърси Джаксън” ти хареса толкова, колкото и на мен 🙂

    Like

Leave a Reply

