Top 5 Wednesday: Books You Want to Read Before the End of the Year (1)

books-and-coffee

Здравейте! Реших и аз да започна да пиша ежеседмични постове. Темите на Top 5 Wednesday ми допаднаха, затова избрах да пиша по тях. Та, първият ми топ 5 ще е за книги, които искам да прочета до края на годината.

5. “Сърца за разбиване” от Али Новак.

Прочетох резюмето и идеята на книгата доста ми допадна. Смятах, че това ще е една малко по – тежичка книга, заради болестта на сестрата на главната героиня, но в ревютата на някои блогърки прочетох, че изобщо не е така и това привлече интереса ми още повече.

tumblr_nzc4gs19lu1rx4mb3o1_5004. “Създадена от дим и кост” от Лейни Тейлър.

Отдавна съм хвърлила око на тази книга и смятам, че е крайно време да и обърна внимание.

Просто погледнте прологът, как да не иска да я прочете човек.

3. “Пророчеството на гарвана” от Маги Стийвотър.

Тази книга доста нашумя напоследък, а и самата идея ми се струва интересна. Надявам се да ми хареса също толкова, колкото и на другите и дано издателството да реши да преведе и останалите книги от поредицата, за да няма разочаровани читатели.

2. “Ангелско нашествие” от Сюзън Ий.

Отново книга, за която съм чела само положителни мнения. В нея ангелите обаче не са на страната на добрите и точно този факт ме заинтригува.

1. “Гневът и зората” от Рене Ахдие.

tumblr_o1n89uo6tj1s8katio1_1280

 Тъй като петата книга от поредицата “Стъкленият трон” ще излезе на български чак 2017-та  година, “Гневът и зората” е книгата, която най – много искам да прочета до края на годината.

Много бих се зарадвала, ако споделите в коментарите и вашия топ 5.

4 thoughts on “Top 5 Wednesday: Books You Want to Read Before the End of the Year (1)

  1. Избрала си чудесни книги! Горещо препоръчвам “Пророчеството на гарвана” – страхотна е и определено си заслужава. 🙂

    Like

  2. Общо взето си обобщила книгите, които и аз искам да прочета до края на годината ;д, особено “Гневът и зората” и “Ангелско нашествие” – нямам търпение да стигна до тях. Наскоро прочетох “Създадена от дим и кост” и определено е много интересна и различна, и искрено се надявам да ти хареса. 🙂

    Like

Leave a Reply

