July Wrap up and August TBR

Hello-August-Please-Be-Good-3

Ето, че и юли отлетя! Поне мога да се похваля, че това е месецът с най – много прочетени от мен книги за тази година (за сега).

“Илумине” от Ейми Кауфман и Джей Кристоф

Оценка: 5/5. Ревю – Тук

“Без Хоуп” и “Да изгубиш Хоуп” от Колийн Хувър

Оценка: 5/5. Ревю на “Без Хоуп” – Тук

“Нощният цирк” от Ерин Моргенстърн”

Книгата ни пренася във Викторианската епоха и ни представя един необикновен цирк. Идеята на авторката е наистина оригинална и впечатлявща, но действията ми бяха  мудни, заради което  и давам на книгата 4/5 звезди.

“Океанът в края на пътя” от Нийл Геймън

Доста хора ми препоръчаха тази книга и щом видях колко малка е всъщност, реших да и дам шанс. Само че аз изобщо не останах очарована. Книгата не ми предостави нещо ново, с което и не ме грабна. Оценка: 3/5

“Целувка за Ана” и  “Звезди за Лола” от  Стефани Пъркинс

Перфектните романтични истории за лятото. Ако търсите леки и приятни  тинейджърски книжки, изобщо не се чудете и  грабвайте тези. Оценка: 4/5

“Светлината, която не виждаме” от Антъни Доер”

Това е една книга, пълна със смисъл и важни уроци. Харесах идеята и героите и единствената причина, поради  и която давам 4/5 звезди е, че имаше някои неща, които можеха да се пропуснат. Лично на мен ми вървеше малко бавно, което до някаква степен ми развали удоволствието.

“Дъблин Стрийт” от Саманта Йънг

Една заслужаваща да и се обърне внимание романтична история. Оценка: 5/5. Ревю – Тук

Сега ще премина към БКМ….

Успях да прочета 4/6 книги, но съм доволна от резултата.

“Любов под гибелна звезда” от Джозефин Анджелини

Харесах как авторката е преплела съвремието и гръцката митология. Някои части от митологията са променени и измислени по такъв начин, че да придадат на книгата оригиналност и да увеличат интереса на читателя.  Оценка: 4/5

“18 % Сиво” от Захари Карабашлиев

Не довърших книгата,  защото не ми хареса стилът на писане, а и нямаше особено интересен сюжет (поне в началото).

“Чудовищен” от Алекс Флин 

Още един рителинг на Красавицата и звяра. За разлика от “Двор от рози и бодли”, тази книга не ме очарова по никакъв начин. Оценка: 3/5

“Портретът на Дориан Грей” от Оскар Уайлд

Има ли нужда изобщо да коментирам стилът на писане на автора? Давам на книгата 4/5 звезди единствено и  само защото на моменти ми доскучаваше…  Просто обичам книгите да са пълни с действие…

“Обсидиан” от Дженифър Арментраут

Оценка: 5/5. Ревю – Тук

“Сянка и кост” от Лий Бардуго

Не успях да довърша книгата до края на маратона. След него обаче я дочетох. Оценка: 4/5. Ревю – Тук

Тук свършва маратона

Последните две книги са “Оникс” и “Опал” от Дженифър Арментраут

На тях давам 4 звезди, защото в повечето случаи знаех какво ще се случи. Причината, поради която дадох 5/5 звезди на първата книга, е, че харесах идеята на авторката за извънземните.

Август месец смятам да довърша поредицата “Лукс”, ” и трилогията “Гриша”. Също смятам да прочета “Грозна любов” от Колийн Хувър, “Перфектна химия” от Симон Екелес, “Рисунка за Айла” от Стефани Пъркинс, “Прикачен” от Рейнбоу Роуъл и “Лондон Роуд” от Саманта Йънг.

Leave a Reply

