June Wrap – up and July TBR

1404192353942266_animate

Здравейте! Този месец прочетох шест книги, но нямах желание да пиша ревюта в блога, заради стреса от класните и изпитванията в края на учебната година. За моя радост ваканцията вече чука на вратата и най – накрая ще мога да се отдам на заслужена почивка.

 1. “Двор от мъгла и ярост” от Сара Дж. Маас

НЕВЕРОЯТНА, УНИКАЛНА, ПРЕКРАСНА….. Нямам думи, с които да опиша колко много харесах продължението. Оценка 5/5. Ревю – Тук

2. “Къде си, Бернадет?” от Мария Семпъл

Книгата представя една история за творец, който спира да твори и се превръща в заплаха за обществото. По – голямата част е разказана чрез имейли и бележки, което веднага привлече вниманието ми. Самите герои са наистина интересни, а  сюжета ми поднесе много изненади. Оценка 4/5.

3. “Аз преди теб” от Джоджо Мойс

Имах големи очаквания за тази книга, но останах разочарована. В началото ми беше наистина интересно, но с навлизането в сюжета изгубих интерес, а края не успя да ме разчувства и не ми допадна. Оценка 3,5/5.

4. “Сезонът на злополуките” от Мойра Фоули – Дойл

Оценка 3/5. Ревю – Тук

5. “Неизчезваща” от Александра Бракен

Оценка 5/5. Ревю – Тук

6. “Фенка” от Рейнбоу Роуъл

Наистина сладка книга. Успях да припозная себе си в главната героиня, което  и увеличи желанието ми да я прочета. Оценка 4/5.

Юли месец задължително ще прочета “Илумине” и трилогията “Гриша”.  Също мисля да се включа в Българският книжен маратон, за който ще направя отделен пост с планираните книги.

Leave a Reply

