“Двор от рози и бодли” от Сара Дж. Маас – ревю

97895427164711453210668Тя отнема живот. И сега трябва да го заплати със сърцето си.

Когато деветнайсетгодишната Фейрa убива вълк в гората, се появява звяр, който изисква възмездие. Тя е отвлечена в магическа земя, за която е чувала единствено от легендите. Фейрa открива, че нейният похитител не е животно, а Тамлин – един от безсмъртните и смъртоносни елфи, някога управлявали света.

Докато обитава имението му, чувствата й към Тамлин се трансформират от ледена враждебност в изгаряща страст, която изпепелява всички лъжи и предупреждения, които е чувала за прекрасният и опасен свят на елфите. Но над тези земи се надига древна и зловеща сянка и Фейра трябва да намери начин да я спре… или Тамлин и народът му са обречени завинаги.

Това е първата книга от Сара Дж. Маас, която чета и мога да заявя, че се превърна в една от любимите ми. Използвайки невероятното си въображение, авторката успява да промени толкова познатата история за Красавицата и Звяра и да я превърне в едно прекрасно четиво. Създала е вълшебен свят, в който се потопих изцяло и успях да обикна. Стилът и на писане ме плени – описанията бяха изпипани, а случващото се ме остави без думи. Прочитането на книгата страшно ме развълнува и дълго време не можах да мисля за нищо друго.

tumblr_o8ahgjggdY1uzm5eko1_540.pngХаресах Фейра още от началото. Тя е най – малката, но отговорността за оцеляването на семейството и се пада на нея. Чрез постъпките си доказва колко смела, борбена и жертвоготовна е. Не мисли за себе си, а се впуска в най – голямата опасност, която може да доведе до смъртта и. През очите и на творец успях да се пренеса в Двора на Пролетта и да се насладя на красотата му.

Тамлин е нашият звяр, който убива без да му мигне окото. Зад тази негова същност открих един милостив и самотен елф, носещ огромен товар на плещите си. Жестовете, които правеше за Фейра и опитите му да я защити по всеки възможен начин ме накараха да го заобичам.

“Защото човешките ти радости ме пленяват – начинът, по който изживяваш всичко в рамките на смъртния си живот, толкова диво и силно наведнъж… омайващо е. Всичко това ме привлича, макар да знам, че не бива и се опитвам да устоя.”

Връзката му с Фейра е бушуващ огън, заплашващ да изпепели всичко. Всяка дума, която си разменяха, всяка целувка, всеки жест караха сърцето ми да препуска.

” Обичам те – прошепна той и ме целуна по челото. – С всички твои бодли.”

tumblr_o8ahgjggdy1uzm5eko3_r1_540Люсиен е олицетворение на приятеля, който бих искала да имам. Приятелството му с Тамлин е много силно и впоследствие такова става и с Фейра. Чувството му за хумор и жертвоготовността му за хората, които обича са допълнения към страхотните  качества, които притежава.

Първоначално мразех Рисанд, заради арогантността и лошите му постъпки. С навлизането в историята започнах да го разбирам, дори и да му симпатизирам. Смятам, че ще се окаже страхотен персонаж и очаквам с нетърпение да го опозная по – добре в “Двор от мъгла и ярост”.

“Радвай се на човешкото си сърце, Фейра. Жалко за тези, които не чувстват нищо.”

Ако търсите книга, предлагаща вълшебен свят, силни герои, изпепеляваща любов и напрежение на всяка страница, то “Двор от рози и бодли” е точно за вас! Лично аз съм очарована от тази книга и силно я препоръчвам.

rating-stars-vector-1685825

Оценка 5/5

3 thoughts on ““Двор от рози и бодли” от Сара Дж. Маас – ревю

  1. Прекрасно ревю. Мен Фейра ме разочарова, защото започна много силно, а после много се промени и си повярва, че може всичко, а всъщност не беше готова. Напълно съм съгласна за Люсиен, а Рисанд си го харесах още от началото. 🙂 Препоръчвам ти Стъкленият трон с две ръце!!

    Like

Leave a Reply

