April Wrap-up and May TBR

may_004

Христос Воскресе! Пожелавам ви весели празници с много козунак и яйца. 

Този месец имах повече време и успях да прочета 8 книги, които наистина харесах.

leidi_polunosht_hrm_1 1. “Лейди Полунощ” от Касандра Клеър

Ох, обичам тази книга! Касандра отново не е изневерила на стила си и смятам, че ще се получи страхотна поредица! Оценка 5/5.  Ревю – Тук

2. “Сапфиреносиньо”  и “Смарагдовозелено” от Керстин Гир

Оценка на поредицата: 4/5.  Ревю – Тук

4. “Връзка” от Рейнбоу Роуъл

За мен беше една добре поднесена, с мъничко магия история, която разкрива важните неща в живота.  Оценка 4/5.  Ревю –  Тук80

5. “Алена кралица” от Виктория Айвярд

Тази книга определено ме разтърси и ми влезе под кожата. Оценка 5/5 Ревю – Тук

stykleniat-mech-viktoria-ajviard6. “Стъкленият меч” от Виктория Айвярд

В продължението на “Алена  кралица” успях да опозная  героите и да науча повече за новокръвните. Имах опасения, че ще си разваля мнението за поредицата, защото в началото ми вървеше много бавно, но след 300-та страница всичко си дойде на мястото и финалът отново ме остави без думи. Оценка 4/5.  Ревю – Тукimages

7. “Ясновидците” от Либа Брей

Получила се е една интересна и заплетена история, чието продължение очаквам с нетърпение. Оценка 4/5.  Ревю – Тук

10000004375551z8. “Двор от рози и бодли” от Сара Дж. Маас

Това е първата книга от авторката, която чета и мога да кажа, че се превърна в една от любимите ми. Оценка: 5/5.  Ревю –  Тук

 

Май месец започват класни и изпитвания, затова няма да имам много време за четене. От доста отдавна искам да прочета поредицата “Стъкленият трон” и смятам, че е крайно време да го направя.

2 thoughts on “April Wrap-up and May TBR

  1. Прочела си цели 8 книги и то все хубави, браво! :3 А “Стъкленият трон” наистина е страхотна поредица (въпреки че съм още в началото :Д).

    Like

Leave a Reply

