25 Bookish Facts About Me

 

25-bookish-facts

1. Любимият ми жанр е фентъзи.

Харесвам книги, които ме отвеждат в свят, пълен със свръхестествено.

2. Искам книгите ми винаги да са в изрядно състояние.

Заболява ме сърцето само като видя сгънато ъгълче, пък какво остава ако книгата е намачкана или скъсана.

3. Чета книгата преди да гледам филм/сериал по нея.

Ако гледам първо филма, после нямам желание да чета книгата.

4. Предпочитам книжен носител пред електронна книга.

5. Любимата ми детска книжка е “Братята с лъвски сърца”.

6. Любимата ми поредица е “Адски устройства”.

7. Най – късно съм стояла до 4 часа сутринта, за да си дочета някоя книга.

8. Обичам да чета на тихо и спокойно място.

Шумът ми пречи да се съсредоточа и да се потопя в сюжета, който ми предлага книгата.

9. Кафето е неизменна част от читателската ми рутина.

10. НЕ обичам книги, които се развиват бавно и са пълни със скучни и излишни описания.

11. Обожавам да обсъждам книги с някой, споделящ същата страст.

12. Много пъти съм искала да хвърля или скъсам някоя книга, но не съм го правила.

Просто знам, че после ще съжалявам, задето съм я съсипала.

13. Обожавам мириса на нови книги.

14. Отбелязвам си с листчета моменти, които ме впечатляват.

15. Предизвикателството ми в Goodreads е за 50 книги.

16. Обичам да снимам книгите си и да ги качвам в букстаграма ми.

Ако някой се интересува – bookaddictionx

17. Всички казват, че чета много бързо.

18. Изкарвам всички емоции, породени от някоя книга наяве.

19. Обикновено вземам книги от библиотеката.

20.  Любовните триъгълници са твърде мъчителни за мен.

21. Рядко чета по – сериозни книги.

22. Загубих ужасно много време в четене на книги, които накрая се оказват спрени от издаване или превод.

23. Обичам да чета книжни блогове и да гледам буктюбъри.

24. Харесвам антиутопии.

25. Обичам през почивните дни още със ставането ми да хвана някоя книга и да чета.

Leave a Reply

