“Алена кралица” – ревю

c1f946441ec89e24ee7eed8639fd5290Да, най – накрая я прочетох! Останах с впечатлението, че само аз не съм и реших да наваксам.

Виктория Айвярд ни отвежда в утопичен свят, в който хората са разделени според кръвта, която тече във вените им. Сребърните притежават свръхестествени сили, които ги правят почти равни на боговете. Те са елитът и живеят в охолство. От друга страна Червените живеят в мизерия и служат на сребристокръвните. Принудени са след 18 годишна възраст да участват във война, която е жестока и безсмислена.

Историята се разказва от главната героиня – Мер Бароу. Мер е Червена и затова краде каквото може, за да помогне на семейството си да оцелее. По странен обрат на съдбата открива пред очите на благородниците, че притежава тайнствена сила.

“Сега си Червена по ум, Сребърна по сърце”

tumblr_o3ztb7slzl1s33fepo1_500След тази демонстрация тя трябва да играе роля на принцеса, нещо, което никога не е очаквала, че ще и се случи.

“Аз не разполагам с лукса на избора. Нито сега, нито когато и да било.”

Новият и начин на живот я променя. Превръща я в смел и силен персонаж, готов на всичко, за да предизвика промяна.

Мейвън е по – малкият принц и бъдещ съпруг на Мер. Живее години наред в сянката на брат си, чувствайки се пренебрегнат. Спойлер ! Милото и грижовно момче всъщност крие коварно сърце. Не очаквах, че ще направи такова нещо и страшно ме разочарова…

tumblr_o7dbkyp8ae1uhhh2eo2_r3_1280.pngКал – принцът – престолонаследник спасява Мер от военна провинност. Прекарва целия си живот в обучения и тренировки, за да стане добър и справедлив крал. Изявява се като един от най – добрите войници и иска да се бие редом с другите на фронта. Като цяло не обърнах много внимание на този герой, защото бях заета да изучавам Мейвън. Спойлер! В края на книгата ми дожаля за Кал, защото не мисля, че заслужава това, което го сполетява.

“Алена кралица” прикова вниманието ми още в началото, като не ме остави да спра да прелиствам страниците. На моменти спирах, за да осъзная случващото се и оставах без думи. Изпълнена с интриги и обрати, отприщваща всевъзможни емоции, успя да се превърне в една от любимите ми книги.

rating-stars-vector-1685825

Оценка: 5/5

One thought on ““Алена кралица” – ревю

Leave a Reply

