The TBR Book Tag

 

images

Виждам, че почти всички са направили този таг и ми се прииска и аз да го направя.

Как и къде следите вашата купчинка с книги за четене?

Имам тефтер, в който си записвам книгите, които искам да прочета. В началото на 2016 година си направих акаунт в Goodreads и започнах да го използвам.

Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или електронен формат?

Предпочитам книги на хартиен носител, но ако не мога да си осигуря някоя на хартия, си я тегля на таблета.

Как определяте коя да е следващата книга за четене?

В повечето случаи зависи от това, какво ми се чете и в какво настроение съм.

Посочете книгата, която стои най – дълго в списъка ви за четене.

“Първият гроб отдясно”. Винаги изниква някоя друга книга и все не намирам време за нея.

Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене.

“Гневът и зората”. Всички много я хвалят.

Книга, която сте добавили в списъка си за четене, заради красивата корица.

Когато търся книги корицата е първото нещо, което гледам. “Изборът” има прекрасна корица.

Книга от списъка ви за четене, която не планирате да прочетете.

Няма такава. В списъка съм отбелязала тези, които задължително ще прочета.

Непубликувана книга, чиято поява очаквате.

Нямам търпение да излезе първата книга от поредицата “Последните часове” от Касандра Клеър.

Книга от списъка ви за четене, която всеки ви препоръчва.

“Аз съм пратеникът” от Маркъс Зюсак.

Книга от списъка ви за четене, която всички са прочели, само не и вие.

Имам чувството, че всички са чели ” Лунните хроники”. Е, аз още не съм, но смятам скоро да започна тази поредица.

Книга от списъка за четене, която “умирате да прочетете”.

“Стъкленият трон”. Всички страшно хвалят тази поредица, а и на мен ми се четат точно такива книги.

Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?

143 книги, но има още много, които бих искала да прочета.

Няма смисъл да тагвам никого, защото аз съм една от последните, направили този таг. Все пак, ако има някой, който не е, да се чувства поканен.

Leave a Reply

