March Wrap – up and April TBR

hello-april-months-of-the-year-29

 Като се има предвид, че март месец ми беше много натоварен, мога да кажа, че съм доволна от петте книги, които прочетох.

  1. Бях на вълна романтика и прочетох “Талисманът”и “Писмо в бутилка” от Никълъс Спаркс. Двете книги си приличат и като цяло мога да кажа, че са леки за четене и стават за убиване на времето. Оценка: 4/5
  2. “Ти срещу мен” – Джени Даунам: Тази книга ме разтърси. В нея се разглеждат доста сериозни теми като приятелството, семейството, справедливостта, лоялността и изборите, които се налага да направим в живота си. Оценка: 5/5
  3. “Елинор и Парк” – Рейнбоу Роуъл: Тази книга ме спечели още с пролога си. Елинор и Парк са герои с различен начин на живот, които се влюбват един в друг. Начинът, по който се развива тяхната връзка е интересен и запленяващ. Засегнати са теми, които подтикват към размишления. Авторката би могла да разгърне още историята,въпреки това книгата заслужава да и се отдели време. Оценка: 5/5
  4. “Рубиненочервено” – Керстин Гир: Досега не бях чела книги, свързани с пътуване във времето. Книгата ме заинтригува и я прочетох за отрицателно време. Оценка 5/5

За април месец съм си набелязала няколко книги, но не съм сигурна дали ще се придържам към  този списък.

  1. “Лейди Полунощ” – Касандра Клеър
  2. “Алена кралица” – Виктория Айвярд
  3. “Връзка” – Рейнбоу Роуъл
  4. “Сапфиреносиньо” – Керстин Гир
  5. “Ключ небе” – Джеймс Фрей и Нилс Джонсън – Шелтън

Leave a Reply

